Veel gestelde vragen

1- Kan ik mijn bestelling ook ophalen? en kan dat ook buiten kantoor/winkeltijden?
Op afspraak is het mogelijk om een product/order op een andere dag/tijdstip af te halen, neem hiervoor even contact op.

2- Als ik mijn bestelling op wil halen, moet ik dan nog wel de portokosten betalen?
Uiteraard komen de portokosten dan te vervallen.

3- Als ik iets bestel dat in een envelop verstuurd kan worden, worden de portokosten dan aangepast?
Helaas, om teleurstelling te voorkomen versturen wij onze pakketten alleen per post met Track en Trace mogelijkheid, er is teveel misgegaan met briefpost. Mocht u in de buurt wonen, of toevallig in de buurt zijn kunt u altijd aan afspraak maken om een bestelling op te halen waardoor de portokosten vervallen.

4- Worden de pakketten van World Wide Communications discreet gelabeld?
Op verzoek is het mogelijk om pakketten zogenaamd white-label te versturen.

5- Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb hier geen bevestig van gekregen, is de bestelling wel doorgekomen?
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u hiervan een email op het door u opgegeven email adres. Mocht u binnen enkele minuten na bestellen deze bevestiging niet ontvangen hebben, kijk dan even in de spam folder of neem even contact op.

6- Wat zijn de portokosten?
Binnen Nederland bedragen de portokosten €10,- excl. btw.
Buiten Nederland hangen de portokosten af van het verzendadres en gewicht.

7- Waarom wordt er over de portokosten btw geheven?
De verzending van uw bestelling is een dienst, dus moet daar btw over betaald worden.